Wróć na górę strony

​​​​​​1. Kto może skorzystać z Benefitów Klienta Biura Rachunkowego OSCBR?

 

Z Promocji może skorzystać Klient Biura Rachunkowego OSCBR, który spełni łącznie następujące warunki:

  1. w Okresie Trwania Promocji posiadał lub założył firmowy rachunek bankowy w mBank S.A. związany z prowadzoną działalnością gospodarczą,

  2. w Okresie Trwania Promocji aktywował lub posiadał aktywny dostęp do Serwisu mOrganizer Finansów i przynajmniej raz w okresie 90 dni wystawił fakturę za pośrednictwem Serwisu lub wgrał dokument do Serwisu poprzez zakładkę e-Segregator (dawniej INBOX), z zastrzeżeniem, że pierwsze uruchomienie dostępu do Korzyści nastąpi po aktywowaniu Serwisu oraz wystawieniu pierwszej faktury lub wgraniu dokumentu do Serwisu poprzez zakładkę eSegregator przez Klienta Biura Rachunkowego i spełnieniu warunku wymienionego w pkt c i d,

  3. w Okresie Trwania Promocji udostępnia BR OSCBR swój mOrganizer, w celu świadczenia usług księgowych (poprzez odpowiednie ustawienie w zakładce: Ustawienia/Ustawienia księgowe/Moja księgowa),

  4. w Okresie Trwania Promocji -  BR świadczy dla Klienta usługi księgowe.

 

2. Jak mogę uzyskać dostęp do poszczególnych korzyści w Benefitach dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR?

 

To 4 proste kroki, po zweryfikowaniu spełnienia warunków:

  1. Odbierz maila, w którym poinformujemy Cię o przyznaniu Benefitów (jeżeli nie dostałeś e-maila, a spełniasz warunki to napisz na adres email: [email protected]

  2. Zaloguj się do konta firmowego w mBanku, a następnie przejdź do zakładki FINANSE i wybierz e-SEGREGATOR.

  3. Wybierz interesującą Cię korzyść z Wyprawki i podążaj za instrukcjami, które otrzymałeś w e-SEGREGATORZE.

 

3. Kiedy otrzymam Benefity?

 

Weryfikacja spełnienia warunków do uruchomienia promocji może potrwać do kilku dni roboczych, od momentu spełnienia warunków.

 

Jeśli posiadasz już dostępy do odbioru korzyści - czas realizacji podany jest w regulaminie danej korzyści. Wiele z nich otrzymasz praktycznie od razu.

 

4. Czy korzystanie z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR jest ograniczone czasowo?

 

Promocja “Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR” jest dostępna od 04 listopada 2024 do 03 listopada 2025 r. Poszczególne korzyści mogą mieć różne daty dostępności, dla pewności sprawdź regulamin danej korzyści.

 

 

5. Czy mogę przekazywać swoje korzyści z promocji innym osobom?

 

Nie. Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR są udostępnione tylko tym Klientom, którzy spełnią określone warunki i jest połączona z dostępem do konta w mBanku. Nie możesz udostępniać swoich dostępów osobom nieuprawnionym.

 

 

6. Czy korzyści widoczne w Wyprawce zmieniają się w czasie? Czy zawsze będą dostępne?

 

Tak. Naszym celem jest optymalizacja korzyści dla Klientów. Dlatego też będziemy na bieżąco uaktualniać zestaw korzyści w promocji.

 

Dostępność poszczególnych korzyści jest regulowana przez regulamin Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR, jak również regulaminy poszczególnych korzyści (w niektórych przypadkach). Dla pewności, zapoznaj się z nimi, abyś był na bieżąco.

 

7. Jak mogę sprawdzić czy już wykorzystałem którąś z korzyści?

 

Skorzystanie z danej korzyści zawsze powoduje ślad komunikacji email z jej dostawcą. Ponadto, w większości przypadków będzie to intuicyjne, np. korzystanie z Pakietu Optymalnego w Serwisie mOrganizer finansów, itp.

 

Z niektórych benefitów (głównie e-kursów i poradników), możesz korzystać wielokrotnie bez ograniczeń i bez potrzeby weryfikacji, czy już z nich korzystałeś.

 

8. Czy mogę otrzymać ekwiwalent pieniężny za korzyści których nie chcę wykorzystać?

 

Nie możesz otrzymać ekwiwalentu pieniężnego korzyści ani w całości ani w jakiejkolwiek niewykorzystanej części.

 

9. Mam problem z uzyskaniem dostępu do wybranej korzyści. Co mam zrobić?

 

Sprawdź w e-SEGREGATORZE w zakładce DO ZATWIERDZENIA w mOrganizer finansów swój dostęp do dokumentu “Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR”. Jeśli wykonujesz prawidłowo instrukcję odbioru korzyści, ale nie otrzymałeś dostępu w e-SEGREGATORZE lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

 

10. Czy korzyści z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR łączą się z innymi promocjami dostępnymi w CashDirector lub w mBanku?

 

Korzyści dostępne w ramach Wyprawki Przedsiębiorcy mogą łączyć się z innymi promocjami dostępnymi zarówno w CashDirector jak i w mBanku.

 

11. Czy mogę korzystać z Benefitów, jeżeli zrezygnuję z płatnej obsługi księgowej?

 

Z Wyprawki Przedsiębiorcy możesz korzystać jedynie w okresie, w którym łączy Cię umowa na pełną obsługę księgową.

​​​​​​6. Czy korzyści widoczne w promocji zmieniają się w czasie? Czy zawsze będą dostępne?

​​​​​​5. Czy mogę przekazywać swoje korzyści
z promocji innym osobom?

​​​​​​4. Czy korzystanie z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR jest ograniczone czasowo?

​​​​​​8. Czy mogę otrzymać ekwiwalent pieniężny za korzyści których nie chcę wykorzystać?

​​​​​​11. Czy mogę korzystać z Benefitów, jeżeli zrezygnuję z płatnej obsługi księgowej?

​​​​​​10. Czy korzyści z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR łączą się z innymi promocjami dostępnymi w CashDirector
lub w mBanku?

​​​​​​9. Mam problem z uzyskaniem dostępu do wybranej korzyści. Co mam zrobić?

​​​​​​7. Jak mogę sprawdzić czy już wykorzystałem którąś z korzyści?

​​​​​​3. Kiedy otrzymam Benefity?

​​​​​​2. Jak mogę uzyskać dostęp do poszczególnych korzyści w Benefitach dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR?

​​​​​​1. Kto może skorzystać z Benefitów Klienta Biura Rachunkowego OSCBR?

FAQ

​​​​​​1. Kto może skorzystać z Benefitów Klienta Biura Rachunkowego OSCBR?

 

Z Promocji może skorzystać Klient Biura Rachunkowego OSCBR, który spełni łącznie następujące warunki:

  1. w Okresie Trwania Promocji posiadał lub założył firmowy rachunek bankowy w mBank S.A. związany z prowadzoną działalnością gospodarczą,

  2. w Okresie Trwania Promocji aktywował lub posiadał aktywny dostęp do Serwisu mOrganizer Finansów i przynajmniej raz w okresie 90 dni wystawił fakturę za pośrednictwem Serwisu lub wgrał dokument do Serwisu poprzez zakładkę e-Segregator (dawniej INBOX), z zastrzeżeniem, że pierwsze uruchomienie dostępu do Korzyści nastąpi po aktywowaniu Serwisu oraz wystawieniu pierwszej faktury lub wgraniu dokumentu do Serwisu poprzez zakładkę eSegregator przez Klienta Biura Rachunkowego i spełnieniu warunku wymienionego w pkt c i d,

  3. w Okresie Trwania Promocji udostępnia BR OSCBR swój mOrganizer, w celu świadczenia usług księgowych (poprzez odpowiednie ustawienie w zakładce: Ustawienia/Ustawienia księgowe/Moja księgowa),

  4. w Okresie Trwania Promocji -  BR świadczy dla Klienta usługi księgowe.

 

2. Jak mogę uzyskać dostęp do poszczególnych korzyści w Benefitach dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR?

 

To 4 proste kroki, po zweryfikowaniu spełnienia warunków:

  1. Odbierz maila, w którym poinformujemy Cię o przyznaniu Benefitów (jeżeli nie dostałeś e-maila, a spełniasz warunki to napisz na adres email: [email protected]

  2. Zaloguj się do konta firmowego w mBanku, a następnie przejdź do zakładki FINANSE i wybierz e-SEGREGATOR.

  3. Wybierz interesującą Cię korzyść z Wyprawki i podążaj za instrukcjami, które otrzymałeś w e-SEGREGATORZE.

 

3. Kiedy otrzymam Benefity?

 

Weryfikacja spełnienia warunków do uruchomienia promocji może potrwać do kilku dni roboczych, od momentu spełnienia warunków.

 

Jeśli posiadasz już dostępy do odbioru korzyści - czas realizacji podany jest w regulaminie danej korzyści. Wiele z nich otrzymasz praktycznie od razu.

 

4. Czy korzystanie z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR jest ograniczone czasowo?

 

Promocja “Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR” jest dostępna od 04 listopada 2024 do 03 listopada 2025 r. Poszczególne korzyści mogą mieć różne daty dostępności, dla pewności sprawdź regulamin danej korzyści.

 

 

5. Czy mogę przekazywać swoje korzyści z promocji innym osobom?

 

Nie. Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR są udostępnione tylko tym Klientom, którzy spełnią określone warunki i jest połączona z dostępem do konta w mBanku. Nie możesz udostępniać swoich dostępów osobom nieuprawnionym.

 

 

6. Czy korzyści widoczne w Wyprawce zmieniają się w czasie? Czy zawsze będą dostępne?

 

Tak. Naszym celem jest optymalizacja korzyści dla Klientów. Dlatego też będziemy na bieżąco uaktualniać zestaw korzyści w promocji.

 

Dostępność poszczególnych korzyści jest regulowana przez regulamin Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR, jak również regulaminy poszczególnych korzyści (w niektórych przypadkach). Dla pewności, zapoznaj się z nimi, abyś był na bieżąco.

 

7. Jak mogę sprawdzić czy już wykorzystałem którąś z korzyści?

 

Skorzystanie z danej korzyści zawsze powoduje ślad komunikacji email z jej dostawcą. Ponadto, w większości przypadków będzie to intuicyjne, np. korzystanie z Pakietu Optymalnego w Serwisie mOrganizer finansów, itp.

 

Z niektórych benefitów (głównie e-kursów i poradników), możesz korzystać wielokrotnie bez ograniczeń i bez potrzeby weryfikacji, czy już z nich korzystałeś.

 

8. Czy mogę otrzymać ekwiwalent pieniężny za korzyści których nie chcę wykorzystać?

 

Nie możesz otrzymać ekwiwalentu pieniężnego korzyści ani w całości ani w jakiejkolwiek niewykorzystanej części.

 

9. Mam problem z uzyskaniem dostępu do wybranej korzyści. Co mam zrobić?

 

Sprawdź w e-SEGREGATORZE w zakładce DO ZATWIERDZENIA w mOrganizer finansów swój dostęp do dokumentu “Benefity dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR”. Jeśli wykonujesz prawidłowo instrukcję odbioru korzyści, ale nie otrzymałeś dostępu w e-SEGREGATORZE lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

 

10. Czy korzyści z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR łączą się z innymi promocjami dostępnymi w CashDirector lub w mBanku?

 

Korzyści dostępne w ramach Wyprawki Przedsiębiorcy mogą łączyć się z innymi promocjami dostępnymi zarówno w CashDirector jak i w mBanku.

 

11. Czy mogę korzystać z Benefitów, jeżeli zrezygnuję z płatnej obsługi księgowej?

 

Z Wyprawki Przedsiębiorcy możesz korzystać jedynie w okresie, w którym łączy Cię umowa na pełną obsługę księgową.

​​​​​​6. Czy korzyści widoczne w promocji zmieniają się w czasie? Czy zawsze będą dostępne?

​​​​​​5. Czy mogę przekazywać swoje korzyści z promocji innym osobom?

​​​​​​4. Czy korzystanie z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR jest ograniczone czasowo?

​​​​​​8. Czy mogę otrzymać ekwiwalent pieniężny za korzyści których nie chcę wykorzystać?

​​​​​​11. Czy mogę korzystać z Benefitów, jeżeli zrezygnuję z płatnej obsługi księgowej?

​​​​​​10. Czy korzyści z Benefitów dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR łączą się z innymi promocjami dostępnymi w CashDirector
lub w mBanku?

​​​​​​9. Mam problem z uzyskaniem dostępu do wybranej korzyści. Co mam zrobić?

​​​​​​7. Jak mogę sprawdzić czy już wykorzystałem którąś z korzyści?

​​​​​​3. Kiedy otrzymam Benefity?

​​​​​​1. Kto może skorzystać z Benefitów Klienta Biura Rachunkowego OSCBR?

​​​​​​2. Jak mogę uzyskać dostęp do poszczególnych korzyści w Benefitach dla Klientów Biur Rachunkowych OSCBR?

FAQ

BENEFITY KLIENTÓW

FAQ

Kontakt

© 2024 CashDirector S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone

Organizatorem Promocji "Benefity Klientów OSCBR" jest spółka CashDirector SA, będąca właścicielem marki OSCBR z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000424600, NIP: 5222885734, REGON: 141400865, kapitał zakładowy w wysokości 17.251.055 zł, w całości opłacony.

Organizatorem Promocji "Benefity Klientów OSCBR" jest spółka CashDirector SA, będąca właścicielem marki OSCBR z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000424600, NIP: 5222885734, REGON: 141400865, kapitał zakładowy w wysokości 17.251.055 zł, w całości opłacony.

© 2024 CashDirector S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone